O Obxectivo desta actividade é fomentar a autonomía d@s alumn@s na
expresión escrita.
1. Partes do PEL a
traballar: Biografía, Pasaporte e Dossier
2. Actividade:
1. facer unha breve
gravación dunha parte da cidade.
2. facer unha mini pelicula
coas gravacións - tres mini películas
3. describir Vigo a partir
das imaxes: borrador, corrección de erros, melloras varias do resultado,
entrega do traballo definitivo.
4. publicación dos textos
(escritos/ orais)
3. Obxectivo: os alumn@s
aprenden a valorar os seus puntos fortes e a mellorar os seus puntos débiles
mediante exercicios, diccionarios etc.
4. Impresos a encher:
1. Na biografía APRENDER A
APRENDER.
Escribo con palabras e frases sinxelas; busco no diccionario, en Internet ou pregunto aos meus compañeiros ou profesora cando non sei,
Escribo textos breves de dous ou tres paragrafos , con frases curtas e enlazadas con conectores como "and" "but" "because". Non domino toda a ortografía nin estructuras máis complexas.
¿Como corrixo os meus erros?
2. No dossier: subir a
descripción de Vigo en PDF
3. No pasaporte: se
considera a actividade relevante debe incluíla.
No hay comentarios:
Publicar un comentario